Groot aanbod

Altijd persoonlijk contact

Gemiddelde klantenbeoordeling van 9,2

Knieklachten – Joure

Knieklachten - Joure
Last van de knie? Of herstellende van een knieoperatie?

Heb je een actieve levensstijl met veel beweging, of werk je in een beroep waarbij lang staan of veel op de knieën zitten onvermijdelijk is? In dat geval is de kans groot dat je op den duur knieklachten ontwikkelt als gevolg van overbelasting. Deze klachten kunnen zich geleidelijk ontwikkelen of acuut ontstaan als gevolg van een verstuiking, sportblessure of ongeval.

Gelukkig kan Fysio-Actief in Joure je helpen om weer pijnvrij te bewegen en te herstellen na een knieoperatie.

Veel voorkomende knieklachten:

  • Pijn in of rond de knie
  • Moeite met staan, lopen en traplopen
  • Zwelling van de knie
  • Gevoel dat de knie instabiel is
  • Gevoel dat de knie op ‘slot’ zit
  • Problemen met strekken/buigen van de knie

 

Behandeling bij knieklachten in Joure

Tijdens de eerste afspraak zullen we onderzoeken waar je klachten vandaan komen. Hiervoor stellen we vragen en voeren we een lichamelijk onderzoek uit. Vervolgens zullen we de diagnose en het voorgestelde behandelplan bespreken, zodat we zo snel mogelijk aan jouw herstel kunnen werken. Het behandelplan omvat meestal een combinatie van behandeling, training en coaching.

 

Het specialisten team van Fysio-Actief in Joure:

Wist je dat we diverse specialisaties in huis hebben?

Kan een afwijkende voetstand de klachten rond jouw knie veroorzaken? Dan maken we graag gebruik van de expertise van Suzanne Heldens van Podotherapie Friesland.

 

Wil je meer weten?

Lees hier nog meer
Nieuws en blogs

Fysiotherapie

Wat is een chronisch bekkenpijn?

Blog:Wat is een chronisch bekkenpijn? Chronische bekkenpijn is pijn in het buik-en bekkengebied die langer dan 6 maanden bestaat. Het komt voor bij mannen en vrouwen en kan vervelende klachten geven. Bij het

Lees verder
Ouderen fysiotherapie Senioren fitness
Sport

Krachttraining voor ouderen

Blog:Krachttraining voor ouderen Voldoende lichaamsbeweging is belangrijk voor iedereen, maar nog net een beetje extra belangrijk voor ouderen. Het advies is om minimaal een half uur per dag te bewegen. Het liefst iedere

Lees verder