Actueel

Ruimere trainingstijden bij FysioSport fitness

Per 1 januari 2019 hanteren we ruimere trainingstijden bij FysioSport fitness.

Onder het kopje gezond leven-FysioSport fitness vindt u de nieuwe trainingstijden per locatie.

Wetswijziging 2019 verhoging van 6% naar 9%

Wij willen u graag informeren over de aanstaande BTW verhoging van 6% naar 9%.

De Tweede Kamer heeft ingestemd met het belastingplan van 2019.

Deze wetswijziging heeft invloed op de tariefstelling van de sportabonnementen o.a. Fysiosport.

De btw zal vanaf 1 januari 2019 worden doorgevoerd. We hopen u hiermee tijdig en voldoende geïnformeerd te hebben.

Vacature verzorger e/o fysiotherapeut i.o. ONS Sneek

ONS Sneek is met ingang van het seizoen 2018-2019 op zoek naar een verzorger e/o fysiotherapeut in opleiding. Je zult wekelijks op zaterdag aanwezig zijn als verzorger bij het tweede elftal van ONS (hoofdklasse) en indien mogelijk voorafgaand aan de training op dinsdag e/o donderdag. Je zult verzorgende taken uitvoeren (tapen, masseren, advies geven) en nauw samenwerken met de professionele medische staf van ONS Sneek (sportarts, sportfysiotherapeuten en verzorgers).

Naast een mooie mogelijkheid om ervaring op te doen in het werkveld, samen te werken met het medisch team en eventuele invulling van vrije keuzepunten, staat er een vrijwilligersvergoeding tegenover.

Word je enthousiast als je dit leest? Neem dan contact op met :

Marcel Frankena

Hoofd voetbalzaken ONS Sneek

hoofdvoetbalzaken@onssneek.nl

Mob. 06-42054601

Logo ONS

Lesly Tessin 2e in de finale van de Friese kampioenschappen darten

Dit is Lesly Tessin, 16 jaar. Sinds ruim 1 jaar is hij actief in de dartsport. Lesly speelt in het landelijke selectie team van de Friese Dartbond en eindigde dit jaar als 2e in de finale van de Friese kampioenschappen. Tevens doet hij mee aan de competitie van de Nederlandse kampioenschappen. Gemiddeld speelt Lesly in het seizoen, dat loopt van september tot en met juni 2 wedstrijden per weekend. Dat is door heel Nederland heen. Lesly traint 1 á  2 uur per dag.

Een goede fysieke conditie is erg belangrijk, omdat darten vooral ook een mentale sport is.

Foto’s Lesly voor op de website

Cursus chronische pijn voor fysiotherapeuten

Heeft u last van langdurige pijnklachten? Wij kunnen u daar goed bij helpen!

Onze hele team fysiotherapeuten heeft een tweedaagse cursus gevolgd waarbij we uitleg kregen van een expert op het gebied van chronische pijn. De eerste dag bestond uit het begrijpen wat chronische pijn is en hoe het kan ontstaan en de tweede dag hebben we ons toegespitst op wat de fysiotherapeutische behandelmogelijkheden zijn bij chronische pijnklachten.

foto cursus pijn